• Gå direkte til primær navigation
  • Skip til indhold
  • Gå direkte til footer
SocialNettet

SocialNettet

Privat socialrådgiver

  • Privat socialrådgiver
    • Partsrepræs.
    • Råd og vejledning
    • Virksomheder
    • Videomøder (online)
  • Sagstyper
    • Jobcentersager
      • Sygedagpenge
      • Jobafklaring
      • Ressourceforløb
      • Fleksjob
      • Førtidspension
      • Revalidering
      • Rehabiliterings-
        team
    • Familiesager
      • Paragraf 50 undersøgelse
      • Anbringelse af børn og unge
      • Pårørende i en social vanskelig situation
      • Skilsmisse og seperation
    • Psykisk sårbar
    • Handicap
      • Udviklingsforstyr. hos børn og unge
      • Børn og unge med nedsat funktion
  • Om os
    • Betingelser
      • Privatlivspolitik
      • Cookiespolitik
    • FAQ
    • Vision og værdier
      • Etik
    • Øvrige emner
      • Uvildig socialrådgivning
      • Rådgivning for mænd
      • Notatpligt og dokumentation
      • CSR
    • Blog
  • Referencer
  • Priser
  • Kontakt os
    • Kundeportal
Privatlivspolitik
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Priser

Indledende telefonsamtale

 

*) Al arbejde på hverdage efter kl. 17.00 og i weekender og på helligdage, betragtes som akut- og hastesager. Det samme gør sig gældende på fredage, uden forudgående aftale. Sager der kræver handling inden for 48 timer, fx i form af akutte møder og lignende. Anker og partshøringer under 7 dage til frist- betragtes ligeledes som en akut- og hastesag.

Første samtale er gratis og vi vil her give en vurdering af, hvorvidt vi kan være dig behjælpelig i din sag (ca. 20 min.)
Vurderer vi, at vi kan hjælpe dig,  tilbydes du i forbindelse med sagsopstart, en egentlig sagsgennemgang og nærmere vurdering samt forslag til handling. Vi afstemmer i den forbindelse vores forventninger, som efterfølgende indskrives i en aftale, der udstikker rammerne for vores samarbejde. OBS: SocialNettet rådgiver ikke om ydelser, heller ikke om forsikrings- og pensionsordninger eller lignende.


Partsrepræsentation, råd og vejledning, bisidder m.v.

Vi kan varetage din sag som partsrepræsentant. Vi kommunikerer med kommunen eller anden myndighed og følger op på deres arbejde, skaber overblik, søger for det skriftlige arbejde, deltager i møder m.v. Måske ønsker du blot råd og vejledning, eller en professionel bisidder til deltagelse i møder – også uden at indgå i et egentligt sagsforløb, hjælp til en klage, en ansøgning eller lignende. Se betalingsmuligheder herunder:


Priser pr. 01.01.22

Abonnement 
Tilbydes alene i jobcentersager, og dette i sager, som vurderes at strække sig ud over 3 måneder (inkluderer partsrepræsentation).
(løbende opfølgning, skriftligt arbejde, kontakt med dig og din sagsbehandler, dokumentation og progressivitet i sagen)

Opstartpakke: kr. 2.250,-
(udfærdige og fremsende fuldmagt(er), oprettelse af din sag i vores sagssystem, indhente sagsakter, gemmenlæsning af de relevante sagsakter, vurdering/strategi i din sag, mu. tilbagemelding)

Opstartspakke inkl. et personligt møde på vores kontor: kr. 3.000,-

Abonnement fra kr. 1.250,- pr. måned


Timepris 
kr. 915,-  (for nye kunder efter den 01.02.22)


Klippekort (nedsat timepris)
5 min. rådgivning er = 1 klip. Et klippekort nedsætter vores timepris og kan anvendes i længere sagsforløb (partsrepræsentant), til enkelt rådgivning og vejledning (fx ad hoc), sagsbehandling som udarbejdelse af klager, partshøring mv – samt til mødedeltagelse. På vores online kundeportal, kan du få fuldt overblik over dit forbrug.

Opstartsgebyr: kr. 595,-
(udfærdigelse og fremsendelse af fuldmagt(er), oprettelse af din sag i vores sagssystem, indhente sagsakter)

Vælg klippekort herunder:

3 timers klippekort 36 klip
kr 2.610
      • Råd og vejledning
      • Partsrepræs.
      • Sagsbehandling
      • Mødedeltagelse
      • Timepris kr. 870,-
5 timers klippekort 60 klip
kr 4.150
      • Råd og vejledning
      • Partsrepræs.
      • Sagsbehandling
      • Mødedeltagelse
      • Timepris kr. 830-
10 timers klippekort 120 klip
kr 7.800
      • Råd og vejledning
      • Partsrepræs.
      • Sagsbehandling
      • Mødedeltagelse
      • Timepris kr. 780,-


Al aktivitet i sagen fradrages dit klippekort, herunder  gennemgang af sagsakter, korrespondance på mail, sms, telefonsamtaler, møder, skriftligt arbejde m.v.

Bemærk: Prisen på klippekort er en tilbudspris, der giver dig en besparelse på vores timepris. Klippekortprisen ændrer sig løbende, med jævne mellemrum.  Den til enhver tid gældende pris fremgår ovenfor. 


Vejledende møde hos os eller hos dig (nye kunder)
kr. 1.500,-  (ca 1-1,5 time)  dertil evt. kørsel

Sagsgennemgang og mundtlig tilbagemelding 
Timepris eller klippekort. 

Akut- og hastesager *)
Fra kr. 1.500,- /time
el. + 50 % i klip


Kørsel
550 kr. pr. køretime
Ingen km. takst.

Yderligere info

Information vedr. månedlig abonnement

Sagsforløb ud over 3 måneder
I løbende jobcentersager, der vurderes at række ud over 3 måneder, fx en sag vedr. ressourceforløb eller sygedagpenge, kan SocialNettet tilbyde en fast månedlig betaling på vores rådgivning. Prisniveauet vurderes individuelt i den enkelte sag, bl.a. ud fra forventet kompleksitet og tidsforbrug.
  • For at indgå i en abonnementsordning, skal der tilkøbes opstartspakke.
  • Det er en forudsætning , at du indgår en skriftlig aftale med SocialNettet.
  • Kommunikation primært via mails og sekundært via telefon er inkluderet i aftaler om månedlig betaling.
  • Personlige møder og onlinemøder er ikke inkluderet, med mindre andet er aftalt.
  • Der er 1 måneds opsigelse på aftaler om månedlig betaling.

Regulering af din pris
SocialNettet forbeholder sig, i sjældne tilfælde, ret til, at øge prisen på den månedlige betaling, såfremt sagen har større kompleksitet eller har et større tidsforbrug, end forventet, hvis du fx ønsker at være i særlig meget kontakt med din rådgiver.
Såfremt der må sammenkøres flere sager end først aftalt, kan der ligeledes ventes en øgning af den månedlige pris. Fx kan det være, at der i forbindelse med en sag i Jobcentret opstår en kontrolsag eller familiesag. Såfremt en øgning af prisen ikke ønskes kan der i stedet vælges klippekort eller timebetaling.

Information om klippekort

Klippekort købes forud og vi kan først arbejde på din sag, når der er klip på dit kort. Når du har bestilt og købt klippekort hos SocialNettet, vil du straks herefter få tilsendt et login, så du online kan følge dit forbrug.
Det er dit valg hvordan dine klip skal anvendes
Du vælger selv i hvilket omfang og på hvilke områder, vi skal arbejde med din sag - fx i forhold til vores kontakt til din sagsbehandler - skriftligt arbejde - samtaler, møder m.v.
Forbrug af klip
Et klip udgør 5 min. arbejde af rådgiver. Vi registrerer således den anvendte tid pr. 5. minut, med angivelse af, hvad tiden er brugt til. Således har du overblik over, hvad dine penge går til. Prisen pr. klip afhænger af antallet af købte timer. Du bruger kun klip (og penge) på den tid vi bruger - hverken mere eller mindre.
Klippekort udløber 3 år efter oprettelsen
Har du fx en sag i Ankestyrelsen, der er under behandling i fx 8-10 måneder, kan dit klippekort bruges senere, hvis vi skal ind og gennemgå afgørelsen, afdække andre muligheder osv. Dette indenfor varighedsperioden. Værdien af ubrugte klip refunderes ikke.
Følg dit forbrug online
Når du har købt et klippekort hos SocialNettet, modtager du efterfølgende et login til vores onlineportal, hvor du løbende kan følge med i dit forbrug af klip - samt hvad dine klip er brugt til. Du kan her bestille nye klippekort. Når du er ved at løbe tør for klip, vil du få en notifikation pr. mail (hvis du har valgt det ved første login) samt blive gjort opmærksom herpå, ved login på onlineportalen.
Klippekort købes forud og er personligt
Klippekort købes forud for vores arbejde på din sag. Vi kan alene arbejde på din sag, hvis du har klip til rådighed. Dit klippekort er personligt og må ikke udlevere til anden side, uden aftale med SocialNettet.
Vedr. møder
Klip kan også anvendes til at dække udgiften til møder. Klippekort kan ikke anvendes til dækning af befordring. Befordring opkræves særskilt (timeprisen under befordring er billigere end klipprisen).
Prispolitik klippekort
Køb af klippekort giver nedsættelse på den aktuelle timepris (kr. 915,-). Prisen på klippekort er en tilbudspris og kan ændre sig over tid, dette med jævne mellemrum. Besparelsen i forhold til aktuel timepris, vil fremgå i forbindelse med bestillingsprocessen. Klippekortsprisen er altid den pålydende ved bestilling, som er annonceret på websiden.
I bestillingsformularen, kan du se datoen for sidste ændring i klippekortprisen (fx; Priser pr. 01.02 2022). Jo flere timer du køber på en gang, des billigere bliver din klippris og des mere ekstra tid får du oven i, uden yderligere betaling.

Mødedeltagelse (herunder videomøder)

Der afregnes med klippekort eller betales timepris for møder (timeprisen er aktuelt kr. 915,-). Ved køb af klippekort, er der nedsat timepris på møder. I nogle tilfælde kan der gives en fast pris.
  • Udgifter i forbindelse med møder betales forud.
  • Aflyses kunden et aftalt møde, mindre en 24 timer før planlagt afholdes, kan opkræves fuldt honorar.

Onlinemøder og telefonmøder
Prisen for mødetid afregnes time for time (kr. 228,75,- pr. kvarter), eller via klippekort, med mindre andet er aftalt. Dette uanset om der er tale om et telefonmøde eller et onlinemøde, fx via Microsoft Teams eller Zoom - eller telefonmøder, der involverer andre udover kunden selv, fx forvaltningen, advokat m.v.
Der kan tilkøbes særskilt klippekort til brug for onlinemøder eller sessioner som rådgivning og støttende samtaler.

Kørsel til møder

Der faktureres kr. 550,- pr. kørselstime (tur/retur)
Der betales den eksakte pris for evt. billetter til bro / færge. Priser for møder på ikke-brofaste øer aftales særskilt. Ingen kilometerpenge. Kørsel beregnes som udgangspunkt fra vores kontor i Herning C.

Samarbejdsaftale med SocialNettet

Vi afstemmer rammerne for vores samarbejde og der udfærdiges en samarbejdsaftale.
Underskriv direkte via NemID - dokumentet sendes automatisk og sikkert tilbage
Samarbejdsaftalen sendes til underskrift hos dig med sikker mail. Her får du mulighed for at underskrive aftalens 2 sider, direkte via NemID. Straks herefter sendes dokumenterne til SocialNettet, blot ved besvarelsen af den modtagne sikker mail.

Med mindre andet er angivet, er priserne inkl. 25 % dansk moms.


Privat socialrådgivning til virksomheder

Virksomheder der fx ønsker at købe privat socialrådgivning i forhold til en medarbejder, eller dennes pårørende. Alle sagstyper, der kan have direkte eller inddirekte indflydelse på arbejdsforholdet.

Priser – virksomheder

FAQ

Betingelser og vilkår

Privatlivspolitik

 

*) Al arbejde på hverdage efter kl. 17.00 og i weekender og på helligdage, betragtes som akut- og hastesager. Det samme gør sig gældende på fredage, uden forudgående aftale. Sager der kræver handling inden for 48 timer, fx i form af akutte møder og lignende. Anker og partshøringer under 7 dage til frist- betragtes ligeledes som en akut- og hastesag.

Kontakt en privat socialrådgiver

- hvis du ønsker fremdrift og overblik i din/jeres sag

Kontakt straks SocialNettet

Footer

Postadresse

Bredgade 50, 1. sal.
7400 Herning

Kontaktinformation

T: +45 6065 2785
M: kontor@socialnettet.dk

Socialiser med os

Følg os gerne på de sociale medier

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter

Naviger

  • Betingelser
  • Cookies
  • Privatlivspolitik
  • Priser

Copyright © 2022 · SocialNettet